Blokker
±
De Nieuwste Blokker is een toonaangevende winkelketen
Blokker heeft een enorme transformatie doorgemaakt. De nieuwe formule maakt van Blokker een winkelketen die staat voor kwaliteit voor een goede prijs en inspiratie in plaats van actie. Alles is nieuw: logo, grafisch beeld, de campagne én de winkelformule dat samen met Desarc is ontwikkeld.
Transparant
De Nieuwste Blokker is een warme, energieke, krachtige en zelfverzekerde winkel. Transparantie is uitgangspunt voor het ontwerp. Dat begint al bij de gevel. De actiebakken en de bestickering zijn verdwenen. In plaats daarvan is het aanzicht van de winkel open, wat vrij zicht geeft op de producten. De vrije zichtlijn die doorloopt tot achterin de winkel is een extra uitnodiging de winkel binnen te gaan.
Inspiratie
Vernieuwende producten en bekende merken die van je huis ‘een thuis’ maken, krijgen alle ruimte in de Nieuwste Blokker. De vele inspiratiepunten, direct bij de entree en in het middenpad van de winkel, laten nieuwe merken en toonaangevende producten zien. Het assortiment is ingedeeld in verschillende categorieën, herkenbaar aan krachtige wand- en tafelpresentaties. Die categorieën helpen de klant ook snel het juiste product te vinden.
Focus op product
Ook in de inrichting ervaart de klant kwaliteit. De winkelomgeving is helder, met veel wit en een palet van grijstonen. Zo valt de krachtige beeldcommunicatie extra op. In het ontwerp ligt de nadruk op een inspirerende en flexibele productpresentatie.
Kwaliteit door verfijning
In de nieuwste Blokker ervaart de klant kwaliteit door verfijning in details. Hoe dichter je bij het product komt, hoe meer verfijning in structuur, materiaal en vorm je opmerkt. De verfijning zie je terug in bijvoorbeeld de structuur in de wanden, in de afgeronde hoeken en in het contrast in materiaalgebruik.
Desarc is blij en trots dat het heeft bijgedragen aan de radicale transformatie van één van Nederlands grootste retailmerken.