McCafé
±
Desarc implementeert McCafé-concept bij McDonald’s in Nederland
McDonald’s werkt aan vernieuwing van zijn fastfoodconcept. Met meer aandacht voor persoonlijke wensen, een uitgebreidere keus aan vers bereide producten zoals salades, en extra service. Bijvoorbeeld in de vorm van Table Service, waarbij de gasten aan tafel worden bediend.
Koffiecounter
Sinds kort is er ook McCafé. Bij de aparte koffiecounter kunnen de gasten kiezen uit veel koffievariaties van topmerken. Een perfecte Segafreddo-cappuccino of espresso, een latte macchiato met siroop of een andere variant van 100 procent Arabica-bonen. Voor degenen die zin hebben in iets zoets bij de koffie of thee, biedt McCafé daarnaast een ruime keus uit lekkernijen zoals macarons, verse appeltaart, cheesecake en verse croissantjes.
Merkbeleving
Dat deze vernieuwing een echte boost is voor de merkbeleving, blijkt uit de flink gestegen bezoekersaantallen van McDonald’s. Aan Desarc, dat in het verleden al meerdere vestigingen van McDonald’s inrichtte, nu de taak om het succesvolle McCafé-concept te implementeren in alle bestaande en nieuwe vestigingen.